colacola light ♥


jag måste bara skriva ut om det här.
för jag stör mig på att folk tror att jag drickerr colalight för det är nyttigare men nej så är det inte egentligen är det inte så stor skillnad bara att cola light är godare. Den smakar inte alls lika mycket diskmedel som vanlig cocacola. Alltså nu menar jag inte att jag inte tycker om cocacola utan att dricker jag en klunk vanlig cocacola och sen en klunk av light så smakar light bättre och vanlig cocacola smakar mer diskmedel (haha). Därför köper jag alltid light för det är godare enligt mig. Så det har inget med att det är "nyttigare" att dricka light för det är typ samma sak bara att cocacola är mer socker i alltså kan man gå upp i vikt av om man dricker för mycket men light skadar mer tänderna än vad valig cola gör så det är ingen skillnad bara smakmässigt. va bara tvungen att skriva det hahaha.

Kommentarer
Postat av: :D

vanlig coca cola ftw ! :D<3

2010-06-23 @ 15:35:41
Postat av: :D

vanlig coca cola ftw ! :D<3

2010-06-23 @ 15:36:10
Postat av: Elli

man blir ful, dum och tandlös av cola light xd

2010-06-23 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0